
Aby powierzyć prowadzenie administracji nieruchomości lub wspólnoty wymagane jest, aby właściciel, większość współwłaścicieli albo zarządca (Zarząd) podpisali umowę o administrowanie nieruchomością z naszą Firmą.
Przyjmuje się, że powierzenie administracji nie jest czynnością przekraczającą zakres zwykłego zarządu, czyli nie wymaga szczególnej zgody wszystkich współwłaścicieli lub wspólnoty.
Procedura poprzedzająca tę czynność w zależności od formy prawno oraganizacyjnej nieruchomości jest nieco inna dla budynku będącego współwłasnością, a nieco inna dla budynku będącego wspólnotą mieszkaniową.
Polecamy usługę polegającą na łącznej obsłudze w zakresie zarządzania, administracji i rachunkowości.
W celu omówienia indywidualnych szczegółów lub dostosowania umowy do indywidualnych Państwa potrzeb prosimy o bezpośredni kontakt w biurze naszej Firmy.
|